In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
ابوترابی توانایی زیادی در بکارگیری نیروها ی همه طیف ها دارد

ابوترابی توانایی زیادی در بکارگیری نیروها ی همه طیف ها دارد

دکتر محمدحسن شجاعی فرد، حجت الاسلام ابوترابی را فرد شناخته شده ای میان تمام دانشگاهیان، ایثارگران، آزادگان، خانواده شهدا و همه مردمی که به ...

 

دکتر محمدحسن شجاعی فرد، حجت الاسلام ابوترابی را فرد شناخته شده ای میان تمام دانشگاهیان، ایثارگران، آزادگان، خانواده شهدا و همه مردمی که به مسائل اجتماعی حساس هستند، دانست.

 

 

 

دکتر شجاعی فرد، رئیس دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، ضمن تأکید بر ثابت قدم بودن آقای ابوترابی درحفظ اصول، در توصیف شخصیت وی اظهار داشت: وی فردی متدین، متقی، فقیه به معنی دین شناس، ولایت مدار، ازخودگذشته، ساده زیست، با معرفت، مدیر و مدبر، با قدرت تعامل با همه سطوح به ویژه دانشگاهیان و دارای یک چتر بسیار بزرگ و باز برای جمع کردن همه طیف هایی که به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد دارند است، از طرفی علی رغم این ویژگی ها در برخورد با باطل بسیار بی گذشت است و محکم می ایستد، ما نمونه های آن را در 20 سال گذشته شاهد بودیم، وی در حفظ اصول ثابت قدم است و سعی می کند همه کارهایش بر اساس اصول و تعالیم آیین اسلام و دانش روز باشد.

 

 دکتر شجاعی فرد او را فردی اهل مشورت دانست و یادآور شد: وی بسیار اهل مشورت است و خودمحور نیست و مشورت را در تصمیم گیری ها تأثیر می دهد، زمانی که آقای ابوترابی نماینده مجلس بود، قبل از نایب رئیسی و تا حدودی بعد از آن هر دستوری را که مجلس می داد در جلسه ای در میان دانشگاهیان مطرح می کرد، دوستان آن را تحلیل می کردند، وی نقطه نظرات اساتید را در مجلس بازگو می کرد، با این تفاسیر فکر نمی کنم با مشکلی برای اداره امور مواجه شوند به اضافه اطاعتی که از رهبری دارند طبیعتا می تواند راه گشای اصلی باشد زیرا بهترین مشاور برای هر رئیس جمهوری می تواند رهبری باشند.

 

 وی همچنین افزود:آقای ابوترابی به بخش های اجرایی، صنعتی و اقتصادی کشور آشنایی دارد و دارای تعامل بسیار بالایی است و توانایی زیادی در بکارگیری نیروها در همه طیف ها دارد و دارای صبری فوق العاده برای حل مشکلات است.

 

همچنین آقای ابوترابی تدبیر و مدیریت ویژه ای دارند، همانطور که شاهد هستیم مدیریت بر این تعداد بالای نماینده مجلس بسیار مشکل است، در زمان مدیریت وی در صحن علنی، مجلس با یک آرامش، تدبیر خوب و نتیجه گیری مثبت اداره می شد.

 

 دکتر شجاعی فرد در خصوص علاقه مردم به روحانیون و سادات عنوان کرد: مردم ایران به روحانیت و سادات علاقه ویژه ای دارند، آقای ابوترابی هم سیادت دارد و هم روحانی است و نقطه ضعفی در طی سال های گذشته  از بعد از انقلاب تا به الان از خود نشان نداده و با مدیریتی که داشته فکر می کنم مردم به این روحانی جلیل القدر احترام خاصی بگذارند و در انتخاب آن ها اثرگزار باشد.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم خدای متعال به این سید بزرگوار همانطور که تا الان لطف داشته و او را به تدریج ازجایگاه های مختلف تا به اینجا کشانده عنایت کند و هر چه که مرضی خودش و مرضی امام زمان (عج) است پیش بیاورد.

 

 

تازه ترین اخبار