In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴
بازگشت
قدرشناس فداکاری‌های مردم سردشت هستیم/مسئولان نظام اسلامی پیگیر مشکلات مردم سردشت هستند

قدرشناس فداکاری‌های مردم سردشت هستیم/مسئولان نظام اسلامی پیگیر مشکلات مردم سردشت هستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای بمباران شیمیایی سردشت گفت: مسئولان نظام اسلامی پیگیر مسائل و مشکلات مردم شهرستان سردشت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی شهر سردشت در میدان سرچشمه این شهر در جمع خبرنگاران گفت: رژیم بعثی عراق در جنایتی هولناک به زنان، کودکان و مردم غیور شهر سردشت حمله کرد.

 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حمله و بمباران شیمیایی رژیم صدام علیه مردم مظلوم سردشت تعداد زیادی از هموطنانمان شهید و هزاران نفر جانباز شدند و بعد از جنگ جهانی دوم سردشت اولین شهری بود که در سکوت مدعیان حقوق بشر مورد حمله قرار گرفت.

 

ابوترابی‌فرد افزود: برخی از کشورهای غربی که ما را متهم به نقض حقوق بشر می کنند در برابر جنایات غیرانسانی رژیم بعث عراق سکوت کردند و حتی از صدام حمایت کردند.

 

وی تصریح کرد: ما با حضور خود در کنار مردم سردشت قدرشناسی خود را از ایستادگی و مقاومت مردم سردشت بیان می‌کنیم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران مسائل و مشکلات مردم سردشت را پیگیری خواهد کرد و امیدوارم تمامی مسلمانان شیعه و سنی روزی شاهد قطع شدن دستان دشمنان مسلمانان باشند.

 

گفتنی است در این مراسم قشقاوی معاون پارلمانی وزیر خارجه، خضری نماینده مردم سردشت در مجلس، استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی حضور داشتند./

 

تازه ترین اخبار