In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴
بازگشت
دستان ناپاک صهیونیست ها از آستین تروریست ها بیرون آمده است

دستان ناپاک صهیونیست ها از آستین تروریست ها بیرون آمده است

قم ـ ایرنا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دستان ناپاک آمریکایی ها و صهیونیست ها از آستین تروریست های تکفیری و سعودی ها بیرون آمده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی شنبه شب در مراسم گرامی داشت روز جانباز در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم افزود: امروز جریان های تکفیری برای ضربه زدن به جهان اسلام و وحدت میان مسلمانان از سوی استکبار جهانی ایجاد شده اند. 

 

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت های مظلوم، لرزه بر اندام مستکبران انداخته است، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان، جبهه مقاومت در جهان اسلام شکل گرفته و پیروزی های متعدد در برابر رژیم صهیونیستی و مزدوران آن ها در منطقه را رقم زده است. 

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جانبازان سرافراز ایران اسلامی توانستند پرچم پرافتخار اسلام و انقلاب را بر بام جهان به اهتزاز درآورند و قیام عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و جانبازی و فداکاری حضرت ابالفضل العباس(ع) را در اذهان متبلور کنند. 

 

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در گرو گام برداشتن در مسیر اسلام و انقلاب و راهی است که دیروز آن را پیموده ایم، تصریح کرد: رمز پیروزی ما طی بیش از سه دهه گذشته در برابر مستکبران، دین داری، استقامت و ایستادگی، جهاد و شهادت طلبی و تبعیت از ولایت فقیه است. 

 

ابوترابی تبعیت محض از ولی فقیه را مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و عامل وحدت و انسجام مردم کشورمان دانست و گفت: بی تردید استقامت و پایداری ملت ایران، قدرت های بزرگ را به میز مذاکره کشانده و در آینده نیز با رسیدن به قدرت بازدارندگی و اقتصاد مقاومتی، مسیر را برای دستیابی به قله های پیشرفت و اقتدار هموار می سازد. 

 

مراسم بزرگداشت روز جانباز در سالروز ولادت فرخنده حضرت ابالفضل العباس(ع) با حضور استاندار قم، تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و جمعی از مسوولان اجرایی و جانبازان سرافراز استان قم برگزار شد. ک/3 

تازه ترین اخبار