In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴
بازگشت
رویارویی با نظام ایران برای استکبار پرهزینه است

رویارویی با نظام ایران برای استکبار پرهزینه است

نایب اول رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران برای جهان استکبار پرهزینه است، زیرا رویارویی با ایران مقابله با جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خراسان، حجت الاسلام ابوترابی فر در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد مقدس که همزمان با روز جهانی قدس در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار امروز ایران به جغرافیای ایران خلاصه نمی‌شود، بلکه اندیشه عالیقدر رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی در بحرین، یمن، سوریه و عراق حضور دارد.

 

وی افزود: امروز دشمن بعد از 36 سال از نفوذ به ایران ناامید شده، زیرا دیده است که مردم ما نفوذناپذیر و سرسخت هستند و در برابر قوم ظالم می‌ایستند، همانطور که ملت ایران در برابر رژیم شاهنشاهی نشان داد که از موضع قدرت و عزت برخورد می‌کند و در هشت سال دفاع مقدس از موضع سرسختی و مقاومت.


ابوترابی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سال 97 میلادی با یک داستان‌سرایی برای خودش اعلام کرد که اسراییل سنگر تمدن غرب در برابر توحش شرق خواهد بود، بنابراین اینکه رهبر معظم انقلاب مساله فلسطین را مساله اول جهان اسلام می‌دانند به این دلیل است که ایشان فلسطین را دروازه شرق می‌دانند.

 

وی یادآور شد: دو رده آبی بر روی پرچم اسراییل بیانگر شکل گیری نظام صهیونیستی مورد حمایت نظام سلطه است که از نیل تا فرات ادامه دارد. اسراییل زمانی در موضع قدرت قرار داشت و در سال 46 صهیونیست ها در جنگ 6 روزه توانستند بخش‌هایی از مصر، اردن، سوریه و... اشغال کنند و وسعت خود را تا 4 برابر افزایش دهند، آنها بلندی‌های جولان را بدون هزینه اشغال کردند.

 

ابوترابی عنوان کرد: در ماه های اخیر در بلندی‌های جولان یک گروه مقاومت اسلامی مورد حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت، البته این رژیم بعد هم به نحوی عذرخواهی کرد اما فرزند سلحشور اسلام و مجاهد دلیر سید حسن نصرالله رسما اعلام کرد که سرزمین‌های اشغالی سیلی سختی را از ما دریافت خواهد کرد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتش و سازمان های امنیتی اسراییل در آمادگی کامل قرار گرفتند و مقاومت ده‌ها صهیونیست را به خاک و خون کشید، در حالی که هیچ هزینه‌ای نداد، لذا صهیونیست‌ها این سیلی را دریافت و اعلام کردند که دیگر مقابله نمی‌کنیم. آن قدرتی که در عرض 6 روز سرزمین های عرب را اشغال کرد کجا رفت؟

 

وی با تاکید بر اینکه ما هر چه که داریم از دینداری داریم، گفت: مهم ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب دینداری مردم است و رابطه محبت بین انسان و خداوند است. اگر محبت خدا و دینداری باشد دیگر تحریم ها اثر نمی کند و مردم اهل مبارزه و حرکت می شوند.

 

ابوترابی اظهار کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که در برابر کافران نفوذناپذیرند و ما از موضع ضعف برخورد نمی کنیم، در آن دوران ملت با دستان خالی و بدون سلاح در برابر جبهه کفر ایستاد و پیروز و سربلند بیرون آمد .

وی ادامه داد: این فریادهای بلند که در یمن، عراق، سوریه و فلسطین که گوش استکبار را کر کرده است ریشه در فریادهای بلند و برآمده از عزت رزمندگان شما در دفاع مقدس است.

تازه ترین اخبار