In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴
بازگشت
بسیج رسانه اقدامی ارزشمند در کشور است

بسیج رسانه اقدامی ارزشمند در کشور است

نایب رئیس مجلس ایجاد بسیج رسانه را آغاز یک رویداد بزرگ در تاریخ معاصر خواند و گفت: بدون تردید یکی از عوامل تبدیل شدن به قدرت برتر رسانه نیروی هوشمند، پرتلاش و دارای سطح بالای تعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی که کار ارزشمند خبرگزاری خانه ملت در شکل گیری بسیج رسانه در این راستا قابل تعریف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، دفتر بسیج فعالان رسانه‌ای شهید خیرخواه در محل خبرگزاری خانه ملت با حضور نایب رئیس مجلس، سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمدرسول الله و مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

 

محمدحسن ابوترابی فرد امروز (دوشنبه 22 تیرماه) با حضور در خبرگزاری خانه ملت ضمن افتتاح دفتر بسیج فعالان رسانه ای شهید حمیدرضا خیرخواه گفت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق حضور در مراسم افتتاح دفتر بسیج خبرگزاری خانه ملت به بنده عطا کرد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج نماد تفکر، فرهنگ و رفتار برآمده از آموزه های دینی است لذا شخصیت بسیجی عالم امکان پیامبر اعظم هستند و شخصیت برجسته بسیجی عالم حضرت امیرالمؤمنین و شاگردان این مدرسه شخصیت هایی چون مالک اشتر که یک بسیجی به معنای واقعی کلمه بوده و امام بزرگوار نیز که خود یک بسیجی بودند.

 

 

 

وی ادامه داد: اراده امام خمینی(ره) بر این بود که جوانان امت اسلام هر کدام از قبل تفکر، اخلاق و رفتار نماد یک بسیجی سالم و صالح و شایسته باشند.

 

ابوترابی فرد با اشاره به رویدادهای مهمی که امروزه در جهان در حال رخ دادن است گفت: امروز رویدادهای مهمی را در جهان اسلام به برکت حضور نیروهای بسیجی پایبند به اسلام شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: شکل گیری بسیج رسانه بیان کننده این واقعیت است که دوستان ما در بسیج به حوزه های مؤثر و عرصه های جدیدی از شکل گیری نیروهای بسیجی توجه داشته و دارند.

 

ابوترابی فرد گفت: امروز را شاید بتوانیم عصر تولید دانش، فناوری و اطلاعات و همچنین عصر رسانه نام گذاری کنیم.

 

 

نقش رسانه در عصر کنونی بی بدیل است

 

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نقش رسانه ها در عصر کنونی در تحولات و رویدادها نقش بسیار تعیین کننده و برجسته ای است افزود: به نظر می رسد اگر از این ابزار رسانه درست استفاده کنیم می توانیم به بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی در سطح ملی، منطقه ای و چه در جامعه جهانی دست پیدا کنیم.

 

 

 

وی ادامه داد: اگر رسانه ها و یا قدرت رسانه ای ملت اسلام و انقلاب اسلامی در اندازه ای قرار بگیرد که بتواند فجایعی که در جهان رخ می دهد را به درستی بازگو کنند بسیاری از فجایع مانند رویدادهای یمن و فجایع سوریه و عراق در چالش جدی قرار خواهند گرفت و ادامه حیاتشان با مشکلات بی شماری مواجه می شود.

 

ابوترابی فرد افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم از این قدرت رسانه به خوبی استفاده کنیم و جمهوری اسلامی ایران که امروزه یک قدرت مهم منطقه ای و فرا منطقه ای است به یک قدرت بزرگ رسانه ای در جهان تبدیل شود.

 

وی گفت: ایجاد بسیج رسانه آغاز یک رویداد بزرگ در تاریخ معاصر است و بدون تردید یکی از عوامل تبدیل شدن به قدرت برتر رسانه نیروی عالم، هوشمند، پرتلاش و دارای سطح بالای تعهد به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی که کار ارزشمند شما در شکل گیری بسیج رسانه در این راستا قابل تعریف است.

 

ابوترابی فرد ادامه داد: امیدواریم خبرگزاری خانه ملت از پیشگامان بوده و در این زمینه منشأ خدمات ماندگار و زمینه ساز افزایش قدرت رسانه ملی و افزایش قدرت بسیج رسانه و رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی باشد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی سعادت و تداوم خدمت برای همکاران در خبرگزاری خانه ملت گفت: خدا را شاکرم که امروز توفیق حضور در این جمع را به من عطا کرد.

 

تازه ترین اخبار