In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
توسعه در کشور با يک نگاه منطقی به سرعت اجرايی می شود

توسعه در کشور با يک نگاه منطقی به سرعت اجرايی می شود

نائب رئیس مجلس پس از ورود به بوشهر در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، وی بعد از ظهر امروز برای سفری دو روزه وارد استان بوشهر شد.

حجه الاسلام ابوترابی پس از حضور در گلزار شهدای بوشهر در نماز جماعت حسینیه‌ی اباعبدالله الحسین علیه السلام بوشهر حاضر شد. همچنین این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری امام جمعه‌ی بوشهر نیز دیدار و گفتگو کرد.

ابوترابی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های متراکم و بالقوه‌ی کشور تصریح کرد: این ظرفیت‌ها قابل مقایسه با کشورها و جوامع دیگر نیست و تمام امور توسعه در کشور محیا است و لذا با یک نگاه منطقی به سرعت به صورت بالفعل درمی‌آید.

نماینده‌ی تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید با نگاه درست و اصولی و بر مبانی مدیریت مطلوب برای به نتیجه رسیدن این ظرفیت‌ها گام برداشت گفت: با استفاده از ظرفيت های علمی و اخلاقی به سرعت با یک تحول و رشد جدی مواجه می‌شویم.

ابوترابی با انتقاد از عدم استفاده‌ی بایسته و شایسته از این ظرفیت‌ها اضافه کرد: سرمایه‌ی رهبری نظام دست نیافتنی است و لذا اراده‌ی دستگاه اجرایی باید به سمت استفاده از این سرمایه‌ها باشد.

امام جمعه‌ی بوشهر نیز با تأکید بر شخصیت والای مقام معظم رهبری، تصریح کرد: میزان و معیار عمل شخصیت‌های سیاسی به طبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری است و در واقع این اساس کار است.

تازه ترین اخبار