In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
بازگشت
حمایت مجلس از اهداف و برنامه های ثبت احوال

حمایت مجلس از اهداف و برنامه های ثبت احوال

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه مجلس به ثبت احوال مثبت است گفت: در جهت حمایت از اهداف سازمان و تامین منابع برای پیشبرد برنامه های آن اقدامات خوبی از سوی مجلس انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ثبت احوال کشور که با حضور  امیری قائم مقام وزیر کشور و تعدادی از مدیران و مسئولان کشور برگزار شد افزود: چنانچه بخواهیم در حوزه دستگاه های اجرایی یکی از نهادهای فاخر حاکمیتی را نام ببریم آن ثبت احوال است و در از ابتدای تاسیس آن تاکنون از مدیریت صالح و کارآمد برخوردار بوده است و همچنین بدنه نیروهای فعال در سازمان ثبت احوال وجود داشته که باید قدر آن را بدانیم.

 

وی تاکید کرد: سیر مدیریتی ارشد این نهاد یک مدیریت قابل دفاع بوده است و مدیریت ناظمی اردکانی طی ۶  سال گذشته قدم های خوبی را برای پیشرفت و توسعه این سازمان برداشته است.

 

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه نگاه مجلس به سازمان ثبت احوال مثبت است گفت: نمایندگان در جهت حمایت از اهداف سازمان و تامین منابع برای پیشبرد برنامه های ثبت احوال اقدامات خوبی انجام داده اند.

 

به گفته نایب رئیس مجلس ایجاد آرشیو الکترونیکی و الکترونیکی شدن ثبت ۱۲۳ میلیون سند هویتی، مکانیزه کردن شناسنامه ها، صدور کارت ملی و همچنین کارت هوشمند ملی از جمله اقداماتی بوده که طی سال های اخیر در سازمان ثبت احوال انجام شده است.

ابوترابی فرد گفت: انتخاب افراد باید در راستای مدیریت و تلاش برای ارتقای کارایی صورت گیرد و این سازمان بازوی توانایی برای نظام و دولت باشد.

تازه ترین اخبار