In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲
بازگشت
معادلات سیاسی امروز جهان بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد

معادلات سیاسی امروز جهان بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد

سید محمدحسن ابوترابی فرد: خلق حماسه‌ی سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری باید در بالاترین سطح ممکن محقق شود.

سید محمدحسن ابوترابی فرد با اشاره به نقش کلیدی انتخابات ریاست جمهوری در افزایش اقتدار سیاسی کشور تصریح کرد: خلق حماسه‌ی سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری باید در بالاترین سطح ممکن محقق شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حجه الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، نائب رئیس مجلس در نماز جمعه‌ی خوراسگان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام حماسه‌ی   سیاسی خاطر نشان کردمعادلات سیاسی امروز جهان در عرصه‌های کلیدی بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد که پشتوانه‌ی این قدرت حضور و مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب درست است.

 

وی ادامه دادهر چقدر حضور مردم در انتخابات معنادارتر باشد، اقتدار سیاسی مردم ایران نیز ارتقاء مییابد.

 

ابوترابی فرد یکی از ابزارهای مهم اقتدار سیاسی را قدرت آفرینی در معادلات سیاسی منطقه‌ای و قاره‌ای معرفی کرد که در صورت مشارکت گسترده‌ی مردم در انتخابات این امر نیز ارتقاء مییابد.

 

نایب رئیس مجلس در ادامه ارتقاء مقبولیت نظام در عرصه‌ی سیاسی و بین المللی را مشارکت بالاتر مردم عنوان کرد و گفتدر کشورهایی که خود را به دروغ نماد دمکراسی می‌دانند بالاترین سطح حضور ۳۰ تا ۴۰درصد است، اما در ایران همیشه مشارکت بالای ۵۰ درصد و حتی ۸۰ درصد را مشاهده کرده‌ایم.

 

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین انتخاب بهترین فرد را عاملی در جهت اقتدار نظام و تحقق آرمان‌های رهبری و گفتمان ایران اسلامی دانست.

 

وی همچنین بحث نظام سیاسی اسلام را مورد اشاره قرارداد و گفتدر نظام سیاسی اسلام شایسته‌ترین فرد برای مدیریت جامعه‌ی اسلامی کسی است که از همه و از هر نظر شایسته باشددر دوران غیبت نیز ولی فقیه به عنوان بنیان نظام سیاسی اسلام مد نظر است.

 

ابوترابی فرد پس از حضور در نماز جمعه‌ی خراسگان  با شهردار اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

تازه ترین اخبار