In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازگشت
انسان منتظر در برابر فراز و نشیب ها استوار می ماند

انسان منتظر در برابر فراز و نشیب ها استوار می ماند

ابوترابی : مرحوم حجت الاسلام صفری تبار، با اینکه از جراحت های دوران جنگ رنج می برد، همواره دغدغه مشکلات مردم شریف و متدین شهرستان اسلامشهر را داشت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تجلیل از شخصیت پرهیزگار و متعهد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین صفری تبار، گفت: وی در کمال تواضع و فروتنی و در حالیکه از جراحت و بیماری رنج می برد، همواره دغدغه مشکلات مردم شریف و متدین شهرستان اسلامشهر را داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، وی بعد از ظهر امروز با حضور در مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین صفری تبار، امام جمعه موقت اسلام شهر، که در امام زاده عقیل این شهرستان برگزار شد، به شخصیت وارسته، متعهد و خدوم وی اشاره کرد و گفت: این روحانی پرهیزگار هم در دوره تحصیل و هم در دوران دفاع مقدس و همچنین پس از آن در زمان نمایندگی ولی فقیه همواره یک روحانی بی ادعا و در مقابل فراز و نشیب ها ثابت قدم و استوار بود.


عضو شورای حل اختلاف قوا با بیان اینکه مرحوم صفری تبار همواره در عرصه های سیاسی و اجتماعی فعال بود، تصریح کرد: این روحانی عزیز شمع محفل جوانان متدین و مبارز و انقلابی در اسلامشهر و سایر حوزه های مسئولیت خود بود.


وی با اشاره به اینکه در دوران آشنایی خود با او جز دین مداری و ایمان و عشق به ولایت و رهبری چیزی مشاهده نکردم افزود: مرحوم صفری تبار در کمال تواضع و فروتنی و در حالیکه از جراحت و بیماری رنج می برد دغدغه مشکلات مردم شریف و متدین شهرستان اسلامشهر را داشت.


ابوترابی در بخش دیگری از اظهاراتش به بیان ویژگی های انسان منتظر پرداخت و یادآور شد: انسان منتظر امام زمان (عج) منتظر ملاقات با خداست و انسانی که منتظر ملاقات با خداست باید منتظر حضرت ملک الموت باشد و بنابراین چنین فردی در فراز و نشیب های زندگی ثابت قدم می ماند و در قله های ثروت و علم نیز همچنان استوار و معتقد خواهد بود.


عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بخش هایی از وصیت نامه امام خمینی (ره) گفت: ایشان کمترین دلبستگی به این عالم مادی، مقام ها، شعارها و اجتماعات نداشتند و در حالی که محبوب ترین چهره سیاسی کره خاکی به شمار می رفتند با قلبی آرام دعوت حق را لبیک گفتند.


ابوترابی در پایان این مراسم که با حضور پر رنگ مردم اسلامشهر برگزار شد، به زیارت امام زاده عقیل (ع) پرداخت و برای دقایقی در جمعی صمیمی از نزدیک با مردم گفتگو کرد.  


وی همچنین بر سر مزار مرحوم صفری تبار به قرائت فاتحه پرداخت و ضمن همدردی با فرزندان و خانواده آن مرحوم، آثار و برکات وجود آن روحانی پرهیزگار را در خانواده او ماندگار دانست. 

تازه ترین اخبار