In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
بازگشت
درطریقه انسانیت هرچقدر نگرانی ها بیشتر شود انسان بهتری خواهیم بود

درطریقه انسانیت هرچقدر نگرانی ها بیشتر شود انسان بهتری خواهیم بود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه درطریقه انسانیت هرچقدر نگرانی ها بیشتر شود انسان بهتری خواهیم بود، گفت: سرمایه داران عالم همواره باید نگران باشند نه فقرا که مبادا سرمایه شا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه ( 17 بهمن) همزمان با ششمین روز از دهه فجر در جشن ولی نعمتان و خیرین انقلاب اسلامی شرکت کرد، این جشن با حضور جمعی ازمسئولان کشوری ، خیرین و نیکوکاران به همت کمیته همیاری وتشکل های مردمی ستاد دهه فجر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دراین مراسم ضمن تبریک ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انسان برای حرکت به سمت حیات واقعی خلق شده است وخداوند متعال ما را دعوت به حیات واقعی کرده است که با حیات نباتی و حیوانی متفاوت بوده و حیاتی ویژه و اختصاصی برای انسان است.

وی افزود: دغدغه قرآن نیزآن است که ابوجهل هاهدایت شوند، زیرا قرآن کتاب هدایت انسان است و تمامی انسان ها مخاطب آن هستند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: سرمایه داران عالم همواره باید نگران باشند نه فقرا که مبادا سرمایه شان ازکف شان برود. درطریقه انسانیت نیز هرچقدر نگرانی ها بیشتر شود انسان بهتری خواهیم بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم در پرتو عنایات خداوند و توجهات امام عصر (عج) شاهد افزایش اقتدار نظام و همبستگی امت اسلام و پیروزی جبهه مقاومت در نظام جهانی باشیم.

همچنین در این مراسم سیدرضا نیری دبیر مجمع خیرین سلامت کشور نیز با یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی خصوصا درحوزه بانوان به نقش خیرین و نیکوکاران در رشد و ارتقاء سطح زندگی خانواده های محروم و نیازمند اشاره کرد و افزود:  تنها طی چهارسال گذشته بیش از 4 هزار میلیارد تومان توسط خیرین در حوزه سلامت هزینه شده است.

طیبی رئیس جهاددانشگاهی نیز در این مراسم به تشریح فعالیت ها و خدمات جهاددانشگاهی پرداخت و گفت: تعدادی ازپروژه های تحقیقاتی این مرکز باحمایت مجمع خیرین سلامت کشور درحال انجام می باشد.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه جهاددانشگاهی توانسته است برخی مشکلات دانشجویان نیازمند رامرتفع سازد.

درپایان مراسم از خیرین و نیکوکاران اعم از خانواده معظم شهداء، جانبازان، اصناف دانشگاهیان و جامعه پزشکی تقدیر به عمل آمد./

تازه ترین اخبار