In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
بازگشت
کمیسیون برجام در پی دستیابی به گزارشی قابل قبول است

کمیسیون برجام در پی دستیابی به گزارشی قابل قبول است

تهران- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام با دعوت از دست اندرکاران مذاکره با گروه 1+5 سعی می کند تا به گزارش قابل قبولی دست یابد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد صبح پنجشنبه در حاشیه همایش سراسری مسئولان اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که عده ای دعوت از سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی را در کمیسیون برجام یک سویه نگری دانسته اند گفت: من پیش از این هم اشاره کرده ام که کمیسیون ویژه بررسی برجام با دعوت از دست اندرکاران دیروز و امروز مذاکره با گروه 1+5 به بررسی و روند تحلیل دستیابی برجام می پردازد و این برنامه ادامه خواهد داشت.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این کمیسیون جلسات دیگری نیز دارد و میهمان آن چه کسانی خواهند بود؟ گفت: در هفته پیش رو نیز جلساتی داریم، کمیسیون قصد دارد با جمع بندی مباحث و مذاکرات به گزارش قابل قبولی دست یابد.


ابوترابی فرد درمورد میهمان آتی این کمیسیون نیز گفت: پیش از این در خدمت اعضای تیم مذاکره کننده بوده ایم و باز هم از آن ها دعوت خواهیم کرد.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه زمان ارائه گزارش کمیسیون برجام کی خواهد بود؟ اظهار داشت: نمی توانم زمان دقیقی را برای ارائه گزارش اعلام کنم اما با شکل گیری مجلس، در اولین فرصت گزارش را ارائه خواهیم داد.

تازه ترین اخبار