In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
بازگشت
مدیریت شهری گام های بلندی برای پیشرفت قزوین برداشته است

مدیریت شهری گام های بلندی برای پیشرفت قزوین برداشته است

قزوین-ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین گام های بلندی را برای پیشرفت و توسعه قزوین و خدمت رسانی به شهروندان برداشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدˈمحمد حسن ابوترابی فردˈ عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی پروژه های شهری قزوین که با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: توسعه شهر قزوین درگرو همدلی و انسجام مجموعه مدیریت شهری است.

وی با قدردانی از شورا و شهرداری قزوین بابت فعالیت های خود در خدمت رسانه به شهروندان و تلاش به منظور توسعه شهر، اضافه کرد: اتحاد و انسجام اعضای شورای اسلامی شهر قزوین موجب شده است مجموعه شهرداری با انگیزه ای مضاعف نسبت به گذشته در خدمت شهروندان باشد و گام های بلندتری در شکوفایی شهر قزوین بردارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه طی سالهای اخیر به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین تحولات چشمگیر، معنادار و مثبتی در شهر قزوین رخ داده است، ادامه داد: این اقدامات ارتقای سطح رفاه عمومی و زندگی شهروندی را در پی داشته است که امیدواریم این روند در آینده نیز تداوم یابد.

وی، قزوین و دیگر شهرهای استان را دارای ظرفیت های زیادی دانست که باید با استفاده از آنها به رشد و پیشرفت استان کمک کرد، افزود: اگر روحیه اعتماد، همفکری، تعامل و همکاری در بین مدیریت استان، شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس، مدیران شهری و استانی پررنگ تر از گذشته شود، راه برای حل مشکلات و موانع باز شده و قزوین به جایگاه اصلی و بالنده خود دست می یابد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست ضمن همفکری و هم اندیشی با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در رابطه با چشم اندازهای استانی، ملی و بین المللی شهر قزوین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

حجت الاسلام ابوترابی همچنین با گرامی داشت دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی که با مشارکت مردم و با هدایت پیامبرگونه امام خمینی(ره) بدست آمد، کشورمان امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی، تبعیت از ولی فقیه و تکیه به آرمان ها و ارزش های اسلامی وظیفه همگانی شمرد و گفت: به منظور حفظ و اعتلای نظام اسلامی خود باید در هر پست و مقام و جایگاهی که هستیم برای رشد و توسعه کشورمان تلاش کرده و احساس مسوولیت کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین دهه مبارک فجر را گرامی داشت و گفت: باید حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

ˈعباس ظاهریˈ نهاد شوراها را یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) خواند و گفت: نهاد شوراها به فرمان امام راحل با هدف حاکمیت مردم و دخالت آنان در سرنوشت خویش تشکیل شد

وی با تاکید بر تلاش مسوولان به منظور رساندن شوراها به جایگاه واقعی خود، اظهار کرد: شوراهای اسلامی که نهادی برخواسته از مردم هستند می توانند نقش بیشتری در مدیریت امور شهری داشته باشند.

ظاهری،تعامل و همدلی بین مسوولان را یک ضرورت برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه برشمرد و اظهار کرد: با انسجام میان مدیران دولت، نمایندگان مجلس و مدیریت شهری می توان خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارایه نمود.

تازه ترین اخبار