In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳
بازگشت
تحریم و کاهش قیمت نفت نمی‌تواند سد راه ملت ایران برای رسیدن به اوج اقتدار باشد

تحریم و کاهش قیمت نفت نمی‌تواند سد راه ملت ایران برای رسیدن به اوج اقتدار باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحریم و کاهش قیمت نفت نمی‌تواند راه را برای رسیدن ملت ایران به نقطه‌های اوج اقتدار با چالش روبرو کند، گفت: ما می توانیم بالاترین سطح از درآمد حاصل از فروش نفت خام را به صندوق توسعه ملی برای تبدیل شدن به موتور حرکت اقتصاد ایران تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 14 دی ماه) در نطق پیش از دستور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: امیدوارم در پرتو الهام از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن و تمسک به کتاب آسمانی حول این شخصیت استثنایی عالم امکان پیامبر اعظم (ص) به بالاترین سطح از وحدت و همدلی و پیوند دست یافته و با اقتدار در مقابل دشمنان اسلام از منافع امت اسلام و مظلومان جهان دفاع کنیم.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن ما آمریکا و ایادی آن و تمام گروه‌ها و افرادی هستند که به کینه‌توزی و دشمنی و آتش افروزی در بین امت اسلام دامن می‌زنند لذا باید با وحدت کلمه و انسجام در برابر آمریکا و ایادی آن که هدف اصلی آنان آتش‌افروزی و اختلاف در بین پیروان مذاهب اسلامی است بایستیم و در این راه از خداوند سبحان و اولیای او مدد بگیریم.

 

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقاومت و تبدیل شدن به یک قدرت کلیدی از ویژگی‌های امت اسلام است و در پرتوهای آموزه‌های حیات‌بخش اسلام جوانه‌ها سر بر می‌آورد و در پرتو این نعمت الهی که افزایش قدرت درونی است راه برای ایستادن بر پای خود هموار می‌شود.

 

وی افزود: جامعه اسلامی در پرتو ایستادگی در برابر باطل و تقویت درونی در پرتو آموزه های دین مبدل به یک شجره مستحکم مقاومی می شود که بر پای خویش ایستاده است.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های درون نظام را افزایش بدهیم، یادآور شد: در سایه تقویت فرهنگ، استحکام اقتصاد ملی و در پرتو توجه به تولید، مدیریت مصرف راه برون رفت از تنگناها را هموار کنیم و در نهایت الهام بخش شده و مبدل به قدرتی می شود که دشمن را در مقام حسرت و در مقام دشمنی بر می آورد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امیدوارم جامعه اسلامی، امت اسلام و همکاران عزیز و ارجمند در پرتو آموزه های قرآن کریم و در سایه بر تن نمودن لباس بندگی و عبودیت و در سایه تقویت ظرفیت های درونی نظام راه را برای رسیدن به بالاترین سطح از قدرت هموار کنند، گفت: امروز در جلسه غیرعلنی دوستان اشاره داشتند تحریم نفت و کاهش قیمت نفت نمی تواند راه را برای رسیدن ملت ایران به نقطه های اوج از اقتدار با چالش روبرو کند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ما می توانیم با تکیه بر درآمدهای واقعی، هزینه های واقعی کشور را مدیریت کنیم، خاطرنشان کرد: ما می توانیم بالاترین سطح از درآمد حاصل از فروش نفت خام را به صندوق توسعه ملی برای تبدیل شدن به موتور حرکت اقتصاد ایران تبدیل کنیم و ان شاءالله مسیر افزایش اقتدار امت اسلام را با عزت و با تکیه بر آموزه های دینی در حول رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم ببخشیم./

تازه ترین اخبار