In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳
بازگشت
تبریک نائب رییس مجلس به مناسبت سال نو میلادی

تبریک نائب رییس مجلس به مناسبت سال نو میلادی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سردار تقوی در راه دفاع از امنیت ملت عراق و مردم سامرا و حرم امام حسن عسکری (ع) حلقه پیوند استواری بین دو ملت ایران و عراق برای دفاع از حریم اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه (10 دی) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ، گفت: آغاز سال میلادی 2015 را خدمت عموم پیروان حضرت مسیح پیامبربزرگ الهی و موحدین عالم تبریک  عرض می نمایم؛ همان طورکه در آیات نورانی قرآن کریم یاد شده است و قاری قرآن کریم قرائت فرمودند حضرت مسیح (س) پیامبر بزرگ الهی کلمه الله، در نزد خدای سبحان ازمقام منزلت و جایگاه ویژه واستثنایی و فاخر برخوردار است.

نماینده مردم تهران،‌ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ امیدوارم که در پرتو معارف وحیانی و آیات نورانی وحی موحدین عالم در سایه توحید از بهترین امر حق برخودار باشند و مسیر حرکت جامعه را به سوی بندگی و عبودیت خدای سبحان و تحقق اوامر الهی و فرامین انبیای ذات اقدس حق هموار نمایند.

وی تصریح کرد: مسلمانان عالم برای عموم پیروان حضرت مسیح (س) از  خدای سبحان آرزوی سعادت ، عزت، و توفیق در دوعالم را مسالت دارند و به طور خاص محضر همکاران عزیزو ارجمندم مسیحیان و آشوریان و پیروان حضرت مسیح در کشور ایران نیز عرض تبریک دارم.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد:  لازم می‌دانم شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) را محضر مسلمانان جهان  و دلباختگان و پیروان آن حضرت عرض تسلیت دارم و آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) که در این سال مقارن شده است با میلاد حضرت مسیح (س) را محضر عموم مسلمانان و همه انسان‌های دلباخته به حق که در انتظار استقرار عدالت در کره خاکی هستند نیز عرض تبریک داشته باشم.

وی بیان کرد: همچنین لازم می‌دانم شهادت سردار سرافراز و پرافتخار و شاگرد راستین مکتب حضرت امام حسن عسگری(ع) و  منتظر راستین حضرت ولی‌عصر(عج) سردار حاج حمید تقوی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکایک مدافعان از حریم حق، نیروهای انقلاب نیروهای خدیم سپاه انقلاب اسلامی و سپاه قدس و فرمانده هوشمند و معزز و گران‌قدر سردار سلیمانی که امروز مایه افتحار برای امت اسلام هستند عرض تبریک و تسلیت داشته باشم.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ افزود:‌ بدون ‌تردید شهادت سردار تقوی در راه دفاع از امنیت ملت عراق و حراست از مردم مسلمان سامرا و حرم مطهر حضرت امام حسن عسگری (ع) حلقه پیوند استواری است بین دو ملت بزرگ ایران و عراق برای دفاع از حریم اسلام و مبارزه با استکبار جهانی و مزدوران دست‌نشانده او در منطقه، جریان های تکفیری و تروریستی و حامیان آنها در منطقه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ همچنین مجمع نمایندگان استان خوزستان به این مناسبت عرض تسلیت دارند و شهادت این فرزند برومند اسلام را که در خانواده شهادت تربیت شد  و به مقام شهادت نائل شد را محضر خانواده معزز و بستگان سردار سرافراز تقوی و بستگان و مردم خوزستان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرض تبریک و تسلیت دارند./

تازه ترین اخبار