In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳
بازگشت
با استقامت می توان قدرت های جهان را از اریکه زیاده خواهی پیاده کرد

با استقامت می توان قدرت های جهان را از اریکه زیاده خواهی پیاده کرد

ملایر- ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم با استقامت می توان آمریکا و قدرت های بزرگ جهان را از اریکه زیاده خواهی های مستکبرانه پیاده کرد.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین 'محمدحسن ابوترابی فرد' شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و 223 شهید سرافراز بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر استان همدان افزود: ملت ایران در جریان مذاکرات هسته ای قدرت های به اصطلاح بزرگ جهان را از کبر و زیاده خواهی در این نقطه فرود آوردند و این ثمره استقامت است.

 

وی اظهار داشت: آمریکای زیاده خواه، مودب و متواضع در کنار پنج قدرت بزرگ جهانی در یک طرف میز در یک موضع با نمایندگان ایران درباره موضوع هسته ای گفتگو کردند و امروز همه دنیا با احترام به ملت ایران نگاه می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید پیام ملت ایران به تیم مذاکره کننده هسته ای این باشد که ما در اندیشه عزت و اقتدار برتر و بالاتر هستیم و ما در کنار شما برای حراست از منافع ملی خود ایستاده ایم، این پیام مانند پیام آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، رمز عزت، افتخار و اقتدار است.

 

ابوترابی فرد ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان مدیر هوشمند نظام جمهوری اسلامی و امت اسلام در برابر جامعه جهانی که ثمره استقامت است، دارای جایگاهی فاخر و برآمده از ایمان، استقامت و همراهی ملت بزرگ ایران است.

 

وی با بیان اینکه اگر استقامت ملت ایران در این سالها نبود، هم اکنون ما در این جایگاه از عزت نبودیم، افزود: آنچه ملت ایران در دهه اخیر در تحریم ها تجربه کرد، هیچ یک از جوامع بشری تجربه نکردند و سازمان ملل و شورای امنیت هرگز به خاطر ندارد که بانک مرکزی کشوری را تحریم کرده باشد.

 

نایب رییس اول مجلس اظهار کرد: چهار تحریم سخت شورای امنیت، کنگره آمریکا، رییس جمهوری آمریکا و اتحادیه اروپا در عرصه های اقتصادی، پولی و مالی ملت ایران را سخت تحت فشار قرار داد، در حالیکه اگر هر نظام سیاسی در دنیا با تحریم بانک مرکزی روبرو می شد، قطعا تسلیم می شد، اما ملت ایرات در اوج تحریم ها در سخت ترین شرایط استقامت کردند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد اضافه کرد: مردم در این شرایط در کنار انقلاب و رهبر انقلاب ایستادند و با رهنمودهای رهبری حماسه سیاسی 24 خرداد سال 92 را خلق کردند.

 

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه شهدا در تمامی عرصه ها برای دنیای اسلام عزت و اقتدار آوردند، بیان داشت: شهدا ایران را از چنگال صدام آزاد کرد، به ملت مظلوم فلسطین روح استقامت و پایداری و مبارزه و به مردم غزه روح استقامت تا پیروزی را الهام دادند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: شهدا ملت عراق، یمن، سوریه، مصر، بحرین و ملت اسلام را بیدار کردند و امروز که غرب و همه جهان اعتراف می کند ملت ایران، ملت پیروز است.

 

وی با استناد به آیه ای از قرآن کریم بر لزوم استقامت در راه درست تاکید کرد و افزود: به طور حتم، استقامت در راه خطا، باطل و طغیان، تکبر و خودخواهی، موجب ضلالت و گمراهی می شود و گناه را مضاعف می کند.

 

وی شناخت خدا را اولین گام در راه استقامت دانست و اظهار کرد: خدا را به عنوان مربی خود انتخاب کنید و با مدیریت کردن عقل، به طور حتم، عقل همراه با توحید، رسالت و امامت مدیریت او را در دست می گیرد و این انسانی است که خدا مربی اوست.

 

ابوترابی فرد شهدا و 223 شهید سرافراز بخش جوکار را تربیت یافتگان خداوند دانست و بیان داشت: شهدا کسانی بودند که خدا مربی آنها بود و در تربیت الهی گوی سبقت را از همه ربودند و برای دفاع از میهن، عزت و شرف ایران جان را در کف اخلاص گذاشتند و راهی جبهه های جنگ شدند.

 

شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والامقام و را تقدیم انقلاب کرده و با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

 

تازه ترین اخبار