In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳
بازگشت
ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد

ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد

نایب رئیس مجلس، با بیان اینکه ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد هستند، گفت: قطعا ظرفیت های فراوانی به‌ویژه در حوزه همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام ابوترابی، نایب رئیس مجلس ظهر امروز با سید مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی با تشکر از برگزاری اجلاس مجمع مجالس کشورهای آسیایی  در شهر فرهنگی لاهور و تلاش‌های مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان در برکزاری شایسته این اجلاس، گفت: ایران و پاکستان دو روح در یک کالبد هستند و دو کشور به دلایل متعدد از لحاظ فرهنگی مشترکات و علایق فراوان دارند.

 

نایب رئیس مجلس، با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم خوب پاکستان و کمک‌های بشردوستانه ایران به این کشور، تصریح کرد: قطعا ظرفیت های فراوانی به‌ویژه در حوزه همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور ایران و پاکستان وجود دارد.

 

مشاهد حسین رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار، با تشکر از حضور هیأت پارلمانی ایران در شهر لاهور، گفت: دو کشور ایران و پاکستان جزء اعضای فعال مجالس کشورهای آسیاییAPA)) بوده و هر دو از یک خانواده هستند.

 

رئیس کمیسیون دفاعی مجلس سنای پاکستان، با اشاره به سفر رئیس مجلس رد روز آینده به کشور پاکستان، افزود:‌ سفر دکتر لاریجانی رئیس و ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در ارتقای روابط پارلمانی دو کشور بسیار اهمیت دارد، زیرا ایران کشوری تأثیرگذار و مهم در منطقه است./

تازه ترین اخبار