In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۳
بازگشت
دیدار نایب رئیس مجلس و مسئولین بسیج دانشجویی از خانواده شهید برونسی

دیدار نایب رئیس مجلس و مسئولین بسیج دانشجویی از خانواده شهید برونسی

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی و برخی دیگر از مسئولین بسیج دانشجویی با خانواده شهید برونسی دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی عصر دیروز و در حاشیه دوره آموزشی «خط امام (ره)» حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی و برخی دیگر از مسئولین بسیج دانشجویی با خانواده شهید برونسی دیدار کردند.

 

در این دیدار که آکنده از فضای معنوی بود، خانواده شهید برونسی خاطراتی را این شهید بزرگوار نقل کردند. همچنین مسئولین بسیج دانشجویی شرکت کننده در این دیدار نسبت به ادامه راه شهدا تأکید کردند.

 

در ادامه این دیدار اشاره‌ای به خصوصیات شهید برونسی از زبان رهبر معظم انقلاب شد از اینکه «خیلی برای تاریخ و جامعه ما اهمیت دارد که این شهید که کارش بنّایی بوده، به جایگاهی می‌رسد که در جنگ با این‌که معلومات دانشگاهی نداشت چنان پیشرفت ‌کند که از یک بسیجی معمولی به مقامات عالی نظامی ‌برسد... مدیریت جنگ تنها نظامی نیست، بلکه فرماندهی جنگ نیاز به مدیریت سیاسی، فکری، انسانی و اخلاقی دارد و این شهید با شخصیت جامع‌الاطراف خود، از پس آن برآمد.»

 

رهبر معظم انقلاب در جای دیگری فرموده‌اند:‌ «در زمان جنگ تحمیلی شنیدم که وقتی مجموعه‌های دانشگاهی با شهید برونسی دیدار داشتند، مجذوب صحبت‌های او می‌شدند».

 

مقام معظم رهبری درباره پرورش انسان‌های بزرگ نیز فرموده‌اند: «شهید برونسی و امثال او باید نماد حقیقتِ پرورش انسان‌های بزرگ با معیارهای الهی و اسلامی و نه ظاهری و معمولی باشند.

تازه ترین اخبار