In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳
بازگشت
جمهوری اسلامی ایران باید به نماد قوی اقتدار تبدیل شود

جمهوری اسلامی ایران باید به نماد قوی اقتدار تبدیل شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران باید به نماد قوی اقتدار تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان شمالی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در جمع مردم بجنورد به مناسبت حادثه هفتم تیر با اشاره به اینکه باید دشمن را شناخت و باید با اقتدار، برنامه ریزی و با راهبرد صحیح در مقابل آن حرکت کرد، افزود:راهبرد ما در مقابل استکبار، آمریکا و دشمنان دستیابی به قدرت است، همان استراتژی که رهبر انقلاب آن را تعریف کرده است.

 

وی ادامه داد:نمی توان در برابر دشمن به پیروزی رسید مگر در سایه قدرت.

 

وی اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران باید به نماد قوی از اقتدار در حوزه های مختلف سیاسی، دفاعی، امنیتی، ملی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد:دشمنان ما با بهره گیری از ابزاری همچون دانش، تکنولوژی، رسانه دنیا را تحت فشار قرار داده است، مانیز برای اینکه بتوانیم در برابر آن ها بایستیم و با اقتدار از منافع ملی خود دفاع کنیم، باید بر اقتدار ملی، سیاسی، دفاعی، مدیریتی، علمی و فرهنگی خود بیافراییم.

 

وی توضیح داد:بیش از یک دهه است که مقامات آمریکایی می گویند گزینه نظامی بر روی میز است، و ما با اقتدار و دفاعی شاهد امنیت مرزهای کشور هستیم، که آن ثمره اقتدار ما است.

 

وی تاکید کرد:ما باید در عالی ترین سطح قدرت در مقابل دشمنان قرار بگیریم، باید ایران به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل شود و تمام ظرفیت ها برای رسیدن به این هدف باید به کارگرفته شود.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به اهل سنت و پیرو مکتب اهل بیت گفت:سرمایه بزرگ وحدت ملی که ثمره اسلام و هدایت های ولی فقیه است را کوچک نشماریم.

 

وی تصریح کرد:انسجام و تعامل قوای سه گانه یکی از دستاورهای حماسه سیاسی 24خرداد ماه است که رهبری آن را مدیریت فرمودند.

 

وی افزود:خطیرترین و مهم ترین نقطه ژئوپولوتیک جهان در دست ما است و ما باید به قدرت بیاندیشیم.

 

وی افزود: کسانی که در حوزه هوا و هوس و شهوت حرکت می کنند معنای قدرت را درک نمی کنند، قدرت ثمره علم و دین است.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد:ماهواره ها حوزه فرهنگ، عقیده و دین ما را هدف قرار گرفته است تا از اقتدار ملت ما و اقتدار دینی ما بکاهند.

 

وی ادامه داد:اگر می بینید نظام جمهوری اسلامی ایران دغدغه عفت عمومی، اخلاق، فرهنگ و ارزش های اسلامی را دارد به این دلیل است که در حوزه اخلاق حرکت می کند.

 

وی اظهار کرد:در حقیقت قدرت اخلاق، دفاع مقدس را خلق کرد نه قدرت تسلیحاتی، در دفاع مقدس شاهد حضور این عقیده بودیم و امروز نیز این فرهنگ رمز پایداری و ماندگاری ما است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد:یکی از مهمترین زوایای حادثه هفت تیر سال 1360، فراهم آوردن زمینه ارتقای بصیرت ملت ایران نسبت به دشمنان خویش بوده است.

 

وی تصریح کرد:بسیاری از ملل به علت عدم شناخت صحیح از دشمن در چالش ها و معضلات سیاسی و اجتماعی افتاده و شکست خوردند.

 

وی تاکید کرد:همیشه نگاه ملل بر این بوده است تا چهره سیاه دشمن را به عنوان دوست معرفی و چهره واقعی آن ها پنهان کند، اما این چهره به دست رهبری اسلامی به مردم شناسانده شد.

 

ابوترابی خاطرنشان کرد:نفرت عمومی از دشمنان و آمریکای جنایتکار دستاورد حرکت انقلابی ملت ایران، فریاد بلند امام(ره)، عزم استوار رهبری است.

 

وی گفت: فریاد آیت الله بهشتی مبنی بر اینکه آمریکا عصبانی باش و از آن عصبانیت بمیر، نقطه حرکت و تمرکز ملت ایران است که آمریکا به عنوان نظام سلطه است.

 

وی افزود:استکبار، جریان نفاق، مزدوران منطقه ای، حکام وابسته به نظام سلطه یک جریان واحد هستند و در هم تنیده شده اند.

 

ابوترابی گفت:امروز شعار مرگ بر آمریکا، شعار مردم افغانستان، پاکستان، ایران، عراق، سوریه، بحرین و لبنان است.

تازه ترین اخبار