In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳
بازگشت
ایران در بازی آرژانتین نباخت بلکه یک گل از داوری خورد

ایران در بازی آرژانتین نباخت بلکه یک گل از داوری خورد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی شب گذشته ایران و آرژانتین گفت: همانگونه کارشناسان و رسانه‌های ورزشی عنوان کردند، تیم فوتبال ایران در این بازی نباخت بلکه یک گل از داوری دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درست در زمانی که تیم مذاکره هسته ای با 1+5 با الهام و اقتدار برآمده از عقلانیت، ‌استقامت و دیانت ملت بزرگ ایران در برابر زیاده‌خواهی زیاده خواهان جهان با پافشاری بر اصول و حقوق مشروع هسته ای ملت ایران از منافع ملی دفاع می‌نماید،‌ جوانان برومند و اقتدار آفرین ایران اسلامی در رویارویی مدعیان جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال عزم و اراده، دانش و تجربه و هوش و ذکاوت خودرا در برابر دیدگان خیره شده حوزه ورزش به نمایش گذاشتند.

 

وی ادامه داد: ستارگان والیبال کشور که امروز به عنوان ستارگان لیگ جهانی والیبال شناخته می‌شوند، در برابر تیم مدعی در تهران افتخار بزرگی آفریدند و برگ زرین دیگری در تاریخ والیبال کشور خلق نمودند. جوانان برومند ایران نیز در تیم ملی فوتبال کشورمان با بازی مبتنی بر تفکر و اندیشه و جسارت و شجاعت برآمده از تکنیک و تاکتیک زیبای خویش، هنر جوانان برومند ایرانی و وارثان شهدای عالی قدر را در عرصه جام جهانی فوتبال در رویارویی با تیم مدعی جام جهانی به نمایش گذاشتند.

 

ابوترابی فرد اضافه کرد: همانطور که ستاره نخست تیم پرستاره‌آرژانتین اظهار داشت، بازیکنان ما او و دوستانش را با برنامه، ذکاوت، تیزهوشی کاملا مهار کردند و نود دقیقه قدرت جوانان هوشمند ایرانی را به نمایش گذاشتند. باید همانگونه که کارشناسان و رسانه‌های ورزشی عنوان کردند، گفت که تیم فوتبال ایران در این بازی نباخت بلکه یک گل داوری دریافت کرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیداوری از اینکه جوانان ورزشکار کشور بتوانند با پیوند دانش و ایمان و ورزش و فرهنگ بدرخشند و صحنه‌های زیبایی را در ورزش جهان خلق کنند، گفت: این جوانان از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته بودند امیدوارم نام یوزپلنگ ایرانی را همواره در چهره ورزشکاران و نیروهای پرتوان ایرانی زنده و جاویدان ببینیم.

 

انتهای پیام

تازه ترین اخبار