In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲
بازگشت
ابوترابی پدیده انتخابات خواهد شد

ابوترابی پدیده انتخابات خواهد شد

نماینده سابق قوچان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شخصیت والای حجت الاسلام ابوترابی گفت: ایشان قطعا یکی از پدیدههای این دوره از انتخابات خواهند بود.

نماینده‌ی سابق قوچان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شخصیت والای حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: ایشان قطعا یکی از پدیده‌های این دوره از انتخابات خواهند بود.

نصرالله کمالیان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام ابوترابی شخصیت وی را متعادل و جذاب توصیف کرد و گفت: ابوترابی سعی می‌کند که هر شخصیتی را با هر دیدگاهی جذب کند.

وی اضافه کرد: خانواده‌ی ایشان خانواده‌ای روحانی است که مرجع حل بسیاری از مسائل و مشکلات مردم بوده‌اند و همین مسئله سبب شد زمانی که برای نخستین بار با درخواست مردم کاندیدای انتخابات مجلس شدند با حداقل تبلیغ رأی لازم را کسب کنند.

کمالیان در همین زمینه، شخصیت والای برادر مرحوم ابوترابی را مورد اشاره قرارداد و گفت: شخصیت ابوترابی برگرفته از برادرش است و بر همین اساس بیشترین جاذبه را در بین افراد ایجاد می‌کند.

وی با یادآوری دوران تصدی‌گری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران توسط ابوترابی فرد اظهار داشت: در همان مسئولیت ایشان منشأ اثر بسیاری از تفکرات و اقدامات فرهنگی شدند که از دانشگاه تهران شروع و به سایر دانشگاه‌ها تسری پیدا کرد.

وی اضافه کرد: ابوترابی معتقد بود که اگر اساتید پیشرو باشند دانشجویان پیروی می‌کنند و بر این اساس اقدامات فرهنگی خود را شکل داد. اساتیدی که با وی همراه بودند نیز شاهد مسئولیت‌پذیری ایشان بودند و هر نوع تفکری نیز در اطراف ایشان حضور داشت.

این استاد دانشگاه تهران مدیریت ابوترابی در جلسات علنی مجلس را نیز از نمونه‌های خوب قدرت مدیریت وی بر شمرد و گفت: نمایندگان در زمان مدیریت وی احساس راحتی می‌کردند.

وی ادامه داد: ایشان اعتقاد خاصی به رهبری دارند و معتقدند که بدون رهبری جامعه قابل اداره کردن نیست، این نماینده‌ی مجلس حضور پرقدرت متخصصان بالادست در هر حوزه‌ای در کنار ابوترابی فرد را یکی از نکات مثبت وی برشمرد و اظهار داشت کسی می‌تواند رئیس جمهور باشد که اطرافش پر از نخبگان باشد، وقتی در اطراف ایشان متخصصان حضور دارند، اداره‌ی کشور به صورت پیشرو عملی خواهد شد.

وی در پایان ابوترابی را فردی، اهل آرامش توصیف کرد و اینکه به اطرافیان خود نیز اجازه‌ی جنجال در مورد مسائل مختلف را نمی‌دهد.

تازه ترین اخبار