In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
بازگشت
امام راحل (ره) نماد سلحشوری و قدرت دینی بودند

امام راحل (ره) نماد سلحشوری و قدرت دینی بودند

کاشان- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی، امام راحل (ره) را یک کلمه طیبه دانست و گفت: ایشان نماد سلحشوری و عزت و قدرت دینی بودند که اقتدار و عظمت این ملت در تکیه زدن به این کلمه طیبه رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمدحسن ابوترابی فردˈ شامگاه پنجشنبه در سومین یادواره 150 شهید بخش برزک در روستای ˈآزرانˈ کاشان افزود: بنیانگذار انقلاب از هیچ چیزی ترس نداشت، زیرا ایمان راسخ امام او را مستحکم چون کوه در برابر استکبار جهانی و آمریکا استوار نگه داشت. 

 

وی همچنین گفت: دنیا و آخرت انسان ها به ایمان گره خورده است و شهدا نماد ایمان به خدا هستند. 

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمان، دلیل عزیمت شهدا به جبهه های جنگ بود و جانبازان نیز بواسطه آن در جامعه امروز با نشاط زندگی می کنند. 

 

وی در ادامه تصریح کرد: عزت و ایستادگی ایران در برابر تحریم های فلج کننده استکبار جهانی و آمریکا، ثمره خون مقدس شهداست. 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه یک انسان مومن با عقیده اش زنده است، گفت: همانطور که ریشه درختان دیده نمی شود، ایمان شهدا نیز مانند ریشه درختان براساس ارزش های متعالی استوار مانده است. 

 

وی تصریح کرد: شهدا هرچه دارند در عمل صالح آنهاست و این عمل آنان ملت ایران را با گذشت سه دهه از پایان جنگ، همچنان زنده و باصلابت هستند. 

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد به حجاب چادر مشکی ریشه در ایمان زنان و دختران دارد و نباید ایمان آنها در فضاهای مجازی و تهاجم های فرهنگی بیگانگان آسیب پذیر باشد. 

 

وی، کاشان را شهری وفادار به اسلام و ارزش های اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: همگان مردم این خطه را افرادی با صداقت، پرتلاش و ایثارگر می شناسند. 

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه برگزای این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه مسوولان نظام باید با الهام از شعار امسالˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ رهبری بکوشند.

 

وی با اشاره به اهمیت مقوله های اقتصاد و فرهنگ در جامعه تصریح کرد: باید برای افزایش قدرت درونی نظام و با استفاده از قابلیت های کشور برای این مهم تلاش کرد.

 

وی افزود: دشمنان ایران با ایجاد تنگناهای اقتصادی و وارد کردن آسیب بر عرصه فرهنگ کشور، بدنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: باید برای ارتقاء فرهنگ کشور و مدیریت آسیب های فرهنگی برنامه ریزی دقیق و حرکت هماهنگ صورت گیرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در سومین یادواره 150 شهید بخش ˈبرزکˈ در روستای ˈآزرانˈ به شهرستان کاشان سفر کرده است.

تازه ترین اخبار