In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
بازگشت
انقلاب اسلامی تداوم مکتب حیات بخش عاشوراست

انقلاب اسلامی تداوم مکتب حیات بخش عاشوراست

حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:انقلاب اسلامی در طول حیات خود رو به روی تمام ستمگران تاریخ ایستاده و به برکت خون شهدا قله های پیروزی را فتح کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجه الاسلام ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام که در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی بدون تردید تداوم مکتب والا و حیات بخش عاشورا است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوزاد چند ماهه انقلاب اسلامی رو به روی تمام ستمگران تاریخ ایستاد و بعد از 8 سال جنگ نابرابر قله پیروزی را فتح کرد که اینها از برکات خون شهداست.

 

نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:‌کدام انسان هوشمندی می‌تواند به اینکه تمام هستی اسلام دستاورد خون شهدای کربلاست تردید ورزد.

 

وی ادامه داد: بدون شک اگر حادثه کربلا رخ نمی‌داد یک قرن حاکمیت بنی امیه و قرن‌ها ستم بنی عباس از اسلام نامی به یاد نمی‌گذاشت.

 

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم با حقیقت اسلام آشنا شویم نگاه به واقعه عاشورا کافی است که چگونه خدا خون امام و اهل بیت و یارانشان را سرمایه ماندگار امت اسلام کرد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اندازه خود تکرار این واقعیت درخشان تاریخ است گفت: همواره حق با ایثار بندگان صالح خدا  تثبیت شده و درتاریخ رخ نموده است.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: خدا اراده کرده که پیکر مقدس شهدا پیام آور انقلاب اسلامی در پیکر جامعه ایرانی باشد، پس چگونه انتظار داریم نام آنها درخشنده نباشد.

 

وی تصریح کرد: اقتدار امروز انقلاب اسلامی در برابر مستکبران جهانی را جز زیر سایه این ارواح مطهر و خون پاک و مقدس آنان در واقعیتی دیگر نمی‌توان جست و جو کرد.

 

وی گفت: ‌بدون تردید ایستادگی در راه شهدا و وفاداری به ارزش‌های متعالی اسلام مسیر عزت و اقتدار کشور را فراهم می‌کند و ما را به قله‌ها می‌رساند.

 

ابوترابی‌فرد گفت:‌ما سال‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و موضوعاتی از قبیل تحریم نه تنها نتوانست انقلاب را تهدید کند بلکه مسیری را برای حماسه‌آفرینی سیاسی باز کرد و اینها به تبرک خون شهداست.

 

نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه جامعه ما به نور شهیدان زنده و پابرجا است  تصریح کرد: ‌امیدواریم که جوانان با ادامه راه شهدا از منتظران امام عصر (عج) باشند و خدا مربی آنها باشد نه هوا و هوس.

 

وی خاطر نشان کرد: جالب اینجاست تا زمانی که آخرین اسرای ما در عراق بودند بلا بر آن کشور نازل نشد زیرا شهدا احترام دارند.

 

وی همچنین در پایان مراسم از خانواده 6 شهید والا مقام تجلیل به عمل آورد.

 

تازه ترین اخبار