In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳
بازگشت
واکنش‌ ابوترابی‌ به‌ خصوصی‌سازی‌ سرخابی‌ها

واکنش‌ ابوترابی‌ به‌ خصوصی‌سازی‌ سرخابی‌ها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در این باره باید کمیسیون فرهنگی جدی‌تر عمل کند و امیدوارم دولت یازدهم این کار را هر چه زودتر انجام دهد.

مهر: حجت الاسلام ابوترابی‌فرد درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای واگذاری به بخش خصوصی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجلس تاکید بر آن دارد تا این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. در این خصوص باید با کمیسیون فرهنگی صحبت کنیم که در این باره جدی‌تر عمل کنند. این موضوع در دستور کار قرار دارد چرا که تنها راه برون رفت از تنگناها در تمام عرصه‌ها واگذاری بخش‌های حاکمیتی به بخش‌های خصوصی است.

 

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در حوزه ورزش مشکلی در این باره وجود ندارد و اتفاقا پیشرو بوده است. امیدوارم که دولت یازدهم در این باره پیگیری‌های لازم را انجام دهد و هر چه زودتر شاهد واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی باشیم.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها که این روزها با انتقادهای فراوانی مواجه شده، یادآور شد: این هم نتیجه همان دولتی بودن باشگاه‌ها است که یک رقابت ناسالم را ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: در حالیکه اگر همه باشگاه‌ها در یک مقطع مشترک قرار گیرند، برای رشد بیشتر رقابت خواهند کرد. با این حال شاهد بوده‌ایم که در برخی باشگاه‌ها شرایط مالی پایینی وجود داشت و در چند باشگاه نیز تورم زیادی ایجاد شده است.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس راهکاری را برای چنین مواردی در نظر گرفته است؟ گفت: ما در این باره تصویب کردیم که باشگاه‌ها نباید از منابع دولتی استفاده کنند و در این باره هم تذکرات لازم را داده‌ایم. در این باره دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دیگر نهادها پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

 

تازه ترین اخبار