In the name of Allah

وبسایت شخصی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

 حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد

پایگاه رسمی و اطلاع رسانی حجة‌السلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد

آخرین بروزرسانی در یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ساعت ۱۴:۵۳
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
بازگشت
پیام تسلیت درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام

پیام تسلیت درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام

حجه الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

با تاثر فراوان، درگذشت دوست عزیز و صادق و همکار ارجمند جناب آقای مهندس شیخ الاسلام را خدمت دوستان، همکاران و خانواده معزز و محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این نماینده متدین، عالم، انقلابی و پرتلاش مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر و کارشناس برجسته وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در طول چهار دهه از عمر مبارک نظام اسلامی، همیشه و در همه جا منشا خدمات ارزشمند و ماندگار بود.

نظرات مبتنی بر دانش، عقلانیت و تجارب انباشته شده ایشان در دوران همکاری نزدیک در مجلس شورای اسلامی همیشه برای اینجانب الهام بخش بود. نقش موثر و تعیین کننده این همکار، مشاور و دوست عزیز را در "تاسیس مجمع مجالس آسیایی" با محوریت مجلس شورای اسلامی هرگز  نمی توان از یاد برد.

جایگاه برجسته و ممتاز این دیپلمات اندیشمند و خستگی ناپذیر در تحولات منطقه و افزایش اقتدار محور مقاومت و دفاع از ملت مظلوم و پیروز فلسطین بر صاحب نظران پوشیده نیست.

عزم راسخ و مراقبه او برعبادت و بندگی خداوند متعال و راز و نیاز با حضرت حق در نوافل پایان شب و فرائض اول وقت برای اینجانب و دوستان نزدیک ایشان الهام بخش و درس آموز بود.

برای خاندان محترم و متدین بویژه همسر مکرمه و فرزندان برومند ایشان از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح بلند او علو درجات مسئلت دارم.

 سید محمدحسن ابوترابی

تازه ترین اخبار